6.12.2020

Klinika medycyny estetycznej Beaumed

Klinika Medycyny Estetycznej i Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym spośród pasją dbamy o urodę zaś tężyzna fizyczna naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na postać oraz higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest obeznany konował medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od momentu wielu lat pracuje we Wrocławiu, i jej mottem jest śliczny jakkolwiek prosty a nie zbyt duży wygląd tzw. filozofia french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy czyli niestety opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie pertraktacje nim zabiegiem prosi o asystent w poprawie ogólnego wyglądu oraz zwłaszcza chcą iżby fizjonomia przestała być smutna. Często słyszę od czasu pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jednakowoż inni pytają mnie z jakiego powodu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, dlatego że nie jestem smutna, i owo wszytko grzech mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w ogromnie nieskomplikowany modus udoskonalić wygląd naszej twarzy przez wzgląd wolumetrii inaczej modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy mnogość zabiegów medycyny estetycznej, które jak jeden mąż z kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie polepszyć aparycja naszej skóry natomiast dokonać zmiany proporcje twarzy. Ponieważ każdy chory jest inny o szczegółach chętnie porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://klinikabeaumed.wixsite.com/home